Upper East -

House it is

Och här sitter jag. Med 5 nyckelhålsmärkta vårrullar i magen och alla skolböcker i skåpet. Jag kan inte ens gå, så mätt är jag. Men det otippade är att jag lyssnar på House-musik. Sen när började jag lyssna på House??? Ja, ca 20 minuter sedan tydligen. Jag drar det lite kort: Ensam hemma, bara tråkiga människor inne på msn, frågar Claudiu av alla människor om han har någon bra låt, han skickar låtar som han fått av sina rumänska dj-kompisar. Är ni med?

OCH HÄR KOMMER RUMÄNIENS BÄSTA DJ!!! (respekt?)
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Way to go sister!!!! Harligt att du borjat fa en vettig musiksmak. Love it, dock var ju laten lote val lam om du gragar mig. Du skulle vart med i gar, var pa houseklubb. LOVE LOVE!!!!!

2009-02-28 @ 06:02:23
URL: http://josten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0