Upper East -

Möööörbultad!

Gick upp tidigt imorse för ridning på Lidingö ridskola (på hästar med sadel och träns. I ridhus, ni vet, skritt, trav, galopp etc). Två pass hoppning. Tack för den då! Jag ska vara helt ärlig med statusen på min kropp: Förlamad överkropp, kramper i benen och det känns som om någon har tagit en gren och drämt till i mitt skrev. Det låter suspekt men det är den råa sanningen och  alla som ridit efter en lång tids uppehåll vet vad jag snackar om. Var tog musklerna vägen?

Jag känner att jag just nu skulle kunna tänka mig att krypa ner under en sten och komma fram lagom till sommarlovet. Men jag tror inte att det kommer hända, det är alldeles för kallt. Jag är så sjukt avundsjuk på min syster som fått för sig att hon ska åka till Kina i tre veckor! Jaha, det känns ju rättvist! Lämna oss andra stackare kvar i kylan bara, gör det! Det är i alla fall lov nu och det kan man ju vara lite glad för...

Jag har ont i huvudet =/ Är det något bra på TV ikväll?

Kommentarer
Postat av: Mickbert

haha XD jodu jag vet hur de brukar vara när man ska tillbaka till stallet o rida efter sommarlovet .. fi fan .. musklerna försvinner ju hur jävla fort som helst ju! haha en ridlektion efter sommarlovet brukar alltid vara sjukt jobbigt XD . men hoppas du hade skoj iaff:) träning e alltid bra haha:P

2009-02-16 @ 02:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0