Upper East -

Dagens...

Jag orkar inte vara kreativ och inspirerande och kör en gammal hederlig dagens =)

Dagens Oh no: Tappade matbrickan i skolan, hahaha
Dagens kommentar: Det är en ganska patetisk hemsida /Jag om green-line-events hemsida (där ska vi troligen hyra vårt flak)
Dagens vill ha: Ny väska, köpte den jag har nu i åttan
Dagens tankar: ge-mig-kaffe-nu-nu-nu!
Dagens SUCK: Pappa funderar på att skaffa nån slags über-bil, typ cab mercedes. 50-årskrisen är ett faktum
Dagens höjdpunkt: Somna i min säng

Jahapp, det var min patetiska dag då... Men morgondagen kommer bli späckad i alla fall. Très trevligt! Nu måste jag göra något vettigt! Ajö...

Kommentarer
Postat av: mickis

byt typsnitt, det är HEMSKT! man ser ingenting!

2009-01-31 @ 17:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0