Upper East -

HRL på Rosendal

Marias version:
- Tja, Maria heter jag. Det är kris här på Rosendalsgymnasiet, min kompis har däckat. Hon drog i sig en hel vodka och hon mår inte så bra nu, kommer ni eller? Good!

Min version:
- Hej jag heter Sarah och jag är på Rosendalsgymnasiet och det ser inte okej ut med min kompis. Hon skulle behöva lite hjälp här eftersom mina hjärt och lungräddningskunskaper inte riktigt är att lita så skynda er förfan. Men visst ska jag lägga henne i stabilt sidoläge? Bra, då gör jag det nu, kommer ni eller? Bra, byee!

Mickans version:
- Hej jag heter Michaela Sjöström och det har hänt en liten olycka här på Rosendalsgymnasiet i Uppsala alltså. Det ligegr precis vid BMC om ni vet var det ligger? Hon andas och har puls men är inte vid medvetande. Okej, men jag lägger henne i stabilt sidoläge då. Bra, skynda er!

MVG i hjärt och lungräddning?


Kommentarer
Postat av: The Toll

Haha, asså vi äger på å rädda folk!!

2009-01-22 @ 19:43:33
Postat av: Sarah

Indeed

2009-01-22 @ 21:43:56
URL: http://superchouette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0