Upper East -

Plock

ÄNTLIGEN har jag gjort något mer aktivt än tv-tittande och på sin höjd tv-tittande hos någon annan. Kvällen spenderades nämligen i Uppsala med Mikaela. Först var vi mindre sofistikerade och åt kinamat tills vi storknade, men sedan gick vi vidare till Plock. Jag kände mig ytterst mogen när jag beställde in en alkoholfri drink (det är trots allt bara torsdag) och åkte sedan hem redan kvart över elva (jag vill ju inte vara trött på jobbet imorgon).

Enda minuset var att det regnade och att mamma vägrade hämta oss =P Men det var fett värt att bli lite blöt i håret! Och så blöt blev jag inte eftersom jag virade in hela huvudet i min sjal och liknade en babushkadocka mer än mig själv. Men jag tror att det dessutom var en bra säkerhetsåtgärd - ingen vill väl anfalla någon som har en blå sjal runt hela huvudet och bara en röd näsa sticker fram. För hur man än gör blir näsan röd när det regnar och det gäller oss ALLA.

Men nu ska jag sova, ska ju jobba imorgon och om det är samma tempo som de senaste dagarna behöver jag definitivt lite sömn annars kommer jag däcka bakom någon färghylla.
Så puss då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0