Upper East -

early in the morning

 Klockan är i skrivande stund 07.33 och jag har sedan en halvtimme tillbaka varit på jobbet. Det är ju sådär lagom roligt att gå upp halv sex på sommarlovet, men å andra sidan är det bara tre dagar på hela sommarlovet som jag ska gå upp så tidigt. Idag och sedan tisdag och torsdag nästa vecka. Det som är så skönt är att jag är ensam här inne, alltså inga kollegor. Det är bara jag här, och så Christer ute i brädgården. Och eftersom det inte är så mycket kunder såhär tidigt så känner jag ingen stress direkt. Sedan slutar jag ju fyra också och det är ju inte negativt någonstans det heller.

Nej, nu måste jag göra en skylt på word och plasta in den. Kul att den enda uppgift jag fått tar ca 3 minuter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0