Upper East -

Sliiiiten!

Jag känner mig faktiskt lite sliten nu. Slitnare än innan sommarlovet faktiskt. Det beror nog framförallt på att jag sovit för lite, druckit för mycket och är ovan att jobba hela dagarna. Men till mitt försvar: jag har ALLTID varit i tid till jobbet.

Gårdagen var inte riktigt okej. Hade som sagt grymt tråkigt på jobbet, vädret var dåligt och taggen var verkligen inte på topp när jag började göra mig iordning inför Mickans 18-årsfest. Det artade sig dock och spårade snabbt. Somnade sent, vaknade tidigt och jag kan ju inte säga att morgonen bjöd på det bästa av det bästa:
1) Vaknar i Morgongåva och jag känner hur mr Ågren sïtter på min axel
2) Klockan är alldeles för tidigt och jag måste fortfarande till jobbet
3) Mår åt helvete på bussen till Uppsala
4) Missar precis upptåget till Knivsta
5) Får sitta och vänta och får solen i ögonen och grävskopa mot asfalts-ljud i öronen
6) Kommer till jobbet, min röst är inte var den varit

Jag har varit så MOBBAD av mina s.k. jobbarkompisar idag! Jag vet inte hur många gånger jag fått höra historien om att jag kom i kortkort till jobbet - en historia som inte ens var sann. Jag tyckte att det såg någorlunda anständigt ut ju! Nej usch och fy, nu är fan duschen min!


Kommentarer
Postat av: The Toll

Hade du kortkort på dig?? Haha, jag har typ glömt halva kvällen!

2009-06-17 @ 11:50:16
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Sarah

Nej, det var i fredags kväll som jag hade kortkort. Åkte ju direkt till jobbet på lördagen också

2009-06-17 @ 16:31:00
Postat av: The Toll

Ja men jusste! Du! Iaktta mickans bdb! I-LL-AAA

2009-06-17 @ 21:54:36
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0