Upper East -

Min sista skiva för i år

Min sista skiva för i år var igår. Det var skitkul, säkert den mest lyckade i år! Jag hade i alla fall väldigt kul. Gänget blev jag, Carro, Emelie och Amanda och jag säger bara tummen upp =) Vi kom till och med hem i skaplig tid, skjutsade av en jätterolig taxichaufför som hette Eddie. Vi bad honom stanna på Statoil eftersom alla var så hungriga och som tack bjöd vi på korv med bröd och ketchup! Ingen senap för honom, och inte för någon av oss andra heller.

I alla fall, just eftersom vi kom hem vid två och inte vid sju så var det ingen match att ta sig upp på morgonen för att övertyga pappa om att jag var jättetaggad på Rosendagen. Jag funderade faktiskt seriöst på att gå dit men när jag insåg att scenariot skulle bli hetsätning av glass utomhus på en gräsmatta i hällregn ändrade jag mig kvickt. Istället blev det RachelRay och Djurpolisen i soffan för hela slanten. Men vem pallar gå på Rosendagen anyway? Hur många från min klass kan ha varit där? Typ 3 av 38.

Just det, har ju varit lite aktiv idag! Det var uppvisning i kyrkan så det var många som var duktiga och spelade piano och jag och Mikaka sjöng tre duetter och det blev AWESOME! Helt ärligt, folk njöt faktiskt på riktigt när vi sjöng. Miquila, we rule the Birgittakyrka och hela jävla pastoratet, hahaha. (fem fina ord för svordomen: sommar, sommarlov, skolavslutning, frihet, Gotland)

Shit vad klockan blev mycket! Nu måste jag ha min skönhetssömn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0