Upper East -

SvB Np presentation!

Imorgon smäller det med dunder och brak! Då ska jag redovisa den där nationella prov-presentationen. Hur kommer det att gå? Jag tror att det är okej, men jag är lite rädd för att jag pratar för lite om texten och bilden. Hur mycket måste man tjata om det egentligen? Jag fokuserar mer på själva budskapet, är det rätt eller fel? Jag hade önskat att mami hade kunnat läsa igenom det men hon är på något supermöte med jobbet och kommer sova borta två nätter :'( Hur ska jag klara mig utan min mor?

Nu ska jag låta den vila lite och plugga lite matematik (som gör dig rik) och hoppas att jag inte får IG på nationella maD. Jag hatar maD! HATAR HATAR HATAR!!! Men om typ en månad så kommer jag aldrig någonsin ha en enda mattelektion igen! Förstår ni vilken lycka?

Nej matte var det, sinutssatsen kom an bara!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0