Upper East -

Seriösa Sören is in da building!

Gissa vad jag gör i skrivande stund? Lyssnar på musik och skriver på min essä. Fast jag har bara lyckats åtstadkomma en halv sida men whatever. Det är ju att jag faktiskt gör det som är grejen! Kul att jag i princip har umgåtts med mig själv och min dator hela helgen.

Igår körde jag lite wild dances i grupprum B207 och försökte skapa lite partystämning. Jag visade x antal snygga moves som jag påstod att jag alltid gjorde en vanlig utekväll. Fast jag kanske inte var helt ärlig när jag sa att jag brukade köra skördefest-dansen på Bridgan, haha. Eftermiddagen spenderades med mikaela men hela kvällen var jag faktiskt med min mor och almis. Det var ett tag sen faktiskt.

Den här kvällen har ju inte heller varit särskilt vild. Men man behöver ju inte vara ute och ränna varje kväll, dock är jag lite sugen ;) Man blir ju nästan beroende av att gå ut så jag får sitta och lyssna på deppmusik för att inte tagga till för mycket!
I början av kvällen lyssnade jag på 3 och Segertåget och massa andra såna där taggarlåtar, men nu måste jag lyssna på Melissa Horn och Lars Winnerbäck och Kent. Vilket inte är helt fel eftersom det är jättemysig musik =D
Men nu ska jag snart ta en promenix med miss Johansson och jag tror att mina byxor inte riktigt lämpar sig för en promenad i oktoberkyla :P 
With Love ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0