Upper East -

PROJEKT KLAAAAAAART!!!

Under de senaste månaderna har jag pendlat mellan hopp och förtvivlan. Jag har haft mardrömmar och en hela tiden haft en underliggande känsla av panik. De senaste dagarna har jag levt på kaffe. Jag har inte kunnat äta eller sova utan har konstant haft en skyhög halt av koffein i mitt blod. Dessutom lider jag av Ctrl-S syndromet. Efter varje mening jag skriver trycker jag ctrl-s, alltså spara. Jag försöker spara ner mina mail, facebookstatusar, kommentarer, blogginlägg och allt annat. Det är inte sunt.

Men det är som sagt klart, vi är relativt nöjda även om vi inte hoppas på mer än VG då vår handledare Balle Bråkansson har varit negativ sedan start. Men man vet ju aldrig. Nu ska vi bara vinna priset för bästa monter och presentation! Vad sägs om att vi står skräcksminkade med skräckfilmstheme i bakgrunden och är allmänt obehagliga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0