Upper East -

Tisdag

Idag är det tisdag. Jag har inte varit i skolan men jag har pluggat konstant så det räknas inte. Jag kan massor om fysik och det franska språket! Att jag dessutom ritat lite bilder på paint och läst Harry Potter på engelska (som av någon anledning låg framme) hör inte hit!

Hm, jag ska snart ha massor med prov, jag känner mig dock förberedd. Jag pluggar typ 3 timmar varje dag och känner mig duktig. Jag har dock inte tränat på flera evigheter och ser därför ut som en tjock och blek pluggis. Jag har ett hemligt vapen inom svenskan som jag inte tänker avslöja för någon!

Jag orkar inte blogga om något roligt, jag vill mest berätta att jag är duktig fast jag egentligen inte är duktig och att jag längtar asmkt till sommaren för då ska jag till Barcelona och Taizé. Jag längtar också till om ca 17 dagar då jag får min löööööön! Välförtjänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0