Upper East -

Julafton 2008 = succé

Plötsligt händer det!
En julafton med hela släkten och allt var det innebär (massor med mat, julklappar, barn mellan 5 och 23, alldeles för många alldeles för tempramentsfulla vuxna, alkohol och julklappsutdelning på högsta nivå) och allting flöt på utan en enda konflikt!  Inga bråk, hetsiga diskussioner som urartat eller jättemisslyckade julklappar! Jag är så otroligt nöjd! Jag är nöjd över det jag fick (t.ex. mjukisbyxor, sneakers, stövlar, vantar och smycken) och även för det jag gav bort (t.ex. julgodis, muggar, armband och böcker).

Det har varit mycket trevligt att umgås med släkten även om det blev väldigt intensivt, men nu så kan nog den riktiga julfriden infinna sig. Ingenting att stressa över eller på nått sätt oroa sig över. Alla är lugna och dricker glögg, ja utom mormor som stressar runt och gör middag. För det är sånt som min mormor brukar göra. And that's why I love her.

Jag gillar julen, och framför allt julen 2008!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0