Upper East -

Kafferast

Klockan fem i ett på torsdagar är det kafferast för NV07A! Vi har en rast mellan språk och matte/fysik och varenda människa som gillar kaffe springer runt med en kaffekopp i handen. Själv är jag mest för chokoccinon i kaffeautomaten men i cafeterian görs det också mycket gott kaffe! Min favorit i cafeterian är chokladcookies och trocadero, mhwaa! Deras minipäron är dock inte mycket att ha. Som Mikaela sa; det kan inte vara så mycket kött på dem!

Snart är det fysik och jag måste vara superduperhyperduktig på alla lektioner och lyssna superduperhypernoga så att jag kan få bra på provet (till skillnad från förra gången) och få VG i betyg!


Kommentarer
Postat av: Mi

haha jag brukar alltid ta en chokoccino i automaten i skolan, sjukt gött!

2008-02-28 @ 13:13:47
URL: http://micaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0