Upper East -

Så dövar du ditt dåliga samvete:

Efter en fredag med pizza och glass och en lördagslunch bestående av makaroner, smält ost och ketchup kan det dåliga samvetet knacka mig på axeln och med en menande blick peka mot min mage...

Därför har jag just nu gjort en lista på hur man kan göra för att dämpa sitt dåliga samvete:
1. Köra ett stenhårt pass på gymmet
2. Träffa en kompis, köp godis och låt henne äta upp allt (känns alltid lika bra)
3. Inte äta någonting på hela söndagen (très onyttigt det också, men man känner sig smal....)
4. Tänka på hur liiite jag ätit under veckan (alla chokoccinos får inte vara med i räkningen)

Nu måste jag äta, très nyttig fisk, att det är fet sås till är ingenting man måste fokusera på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0