Upper East -

Franska

Sitter i skolan och kollar på ett program om franska surfare - vi kunde lika gärna stannat hemma! Det känns som jag kom till skolan lite i onödan. Vi hade ingen kemi men som tur var visste jag det. Så vi har alltså två lektioner - en mellan elva och tio i tolv, och en mellan tjugo över ett till fem i halv tre. Franska och idrott.

Jag orkar inte titta på franskagrejen, men jag försöker ändå hålla lite koll medan jag skriver,jag tittar på skärmen och jskriver samtidigt, det blir lite stavfel, men det ändrar jag snabbt! Nu handlar det om snowboarding, intressant.

Imorgon ska jag börja på en detoxkur. Jag äter alldeles för mkt socker och gifter! Nu ska ni som skriver få följa mina dagar. Antagligen kommer jag vara lite sur o.s.v. men jag är i alla fall inte beroende av kaffe eller nikotin - det är mest sockret som är min fälla.

Det jag fasar mest över är att morgonpromenaderna inte kommer bli av, men jag hoppas att jag har självdiciplin. Nu måste jag försöka svara på lite frågor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0