Upper East -

Veckan...

Det har hänt mycket den här korta veckan, även om det bara är tisdag. På måndagen åkte jag själv till polishuset och letade efter försvunna nycklar. Hittade dem, blev lycklig. Tog sedan bussen till stan för att dricka ett glas iste och planera veckan m.m. Tänkte åka tillbaka till skolan, men den planen gick i stöpet.
          Åkte istället hem och försökte kopiera en lönalapp, misslyckades p g a inga patroner i kopiatorn, blev lite sorgsen och ritade i linjerna som uteblev, det blev inte så bra det heller. Ska försöka skapa en egen... Annars får det halvt egenritade formuläret duga. Jag åkte sedan till jobbet för att i sista stund lämna lappen om aprils lön. När jag sedan återvände till Uppsala - fortfarande lika lycklig över de återfunna nycklar - köpte jag en ytterst billig klänning som jag skulle ha när jag ska vara Hildegard från Bingen i skolan. Träffade M vid halv 3 och åt glass vid ån, mums. Köpte sedan en kjol, billig och jättefin, M köpte en likadan.
        Åkte sedan till mormor och pluggade matte på den soliga balkongen, träffade mormors elev Rikard för första gången - trevlig prick, fast han pratade väldigt långsamt. Mormor hade tydligen bjudit på middag och jag fick också vara med!
       Kom hem och fick informationen att bror hade försvunnit - än en gång - vilket konstigt nog inte berörde mig särskilt mycket, jag kanske är van...


På tisdagen var det operation dagsverke, jag fick uppgiften att gå en promenad och städa kylskåpet. Lätt som en plätt om man säger så. Det tog inte lång tid och jag hade tid att försöka lära M ekvationer, det gick riktigt bra på slutet. Imorgon är det nationella i matte A, kommer nog gå ganska bra men man kan aldrig veta! Efter plugget åt vi middag och kollade på Tv, nu ska jag sova!

Shit, klockan är 22.22 och jag önskar mig något speciellt, men jag kan inte berätta vad! Återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0