Upper East -

Allvarligt talat, Very Good är inte okej!

Jahapp, jag kan ju lika gärna skjuta mig på en gång! Jag träffade Very Good idag på jobbet och han är inte okej! Tänk er en Borat ~ 40 som försöker prata engelska som kommer in där ni har noll möjlighet att fly. Ni försöker undvika att över huvud taget titta på personen och ta så lite kontakt som möjligt men tillslut måste ni ändå prata med den här personen. Och precis som ni befarat urartar konversationen till slut.

Det här människan frågade alltså vad jag skulle göra ikväll och som tur är så har jag planer för kvällen! Sedan frågar jag om jag kanske vill komma "and party with me and my friends". Jag tänker "HELL NO!!!" och berättar att jag ska till en kompis ikväll. Han säger "Okey, maybe another time" jag tänker "maybe never ever" men säger "ehe, yes maybe". Han frågar om mitt telefonnummer och dum som jag är så skriver jag det på en lapp med gråten i halsen. Jag försöker mota ut honom men eftersom huvuddörren är låst så måste jag följa med och visa bakdörren. Då kommer tillslut frågan "Do you have a boyfriend?". Jag ångrar grovt att jag svarade nej. Varför kunde jag inte bara svarat ja?

I alla fall, nu sitter jag här med mitt telefonnummer hos Stasi och bara hoppas på att han helt enkelt bara vill para ihop mig med sin snygga son! Fast jag vet i och för sig inte om jag är särskilt sugen på en Borat Junior anyway. Ringer han och vill göra något nästa helg ska jag bort på fredagen och måste sova tidigt på lördagen för att jag ska sjunga i kyrkan! Det låter väl väldigt avvisande?

Oj, snart ska jag till Saykho så jag måste göra mig iordning!!!


Kommentarer
Postat av: Fanny (Dunet)

haha det är säkert inte alls kul att vara med om veery goood, men du skriver så kul om det! mitt nya lördags-nöje att höra om vad som hänt på byggmarknaden. kan du inte typ ge honom världens diss, när han säger typ "do you wanna party with my friends this evening" så kan du säga "no, I can't I'm going to ICA"

2008-11-22 @ 22:28:03
Postat av: Sarah

Nej jag hinner inte för jag har en skål med knappar som jag måste räkna

2008-11-27 @ 16:55:39
URL: http://superchouette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0