Upper East -

Biblioteket

Sitter på Knivstas bibliotek. Där har jag inte varit på hur länge som helst! Känner mig smart för jag har både pluggat och letat efter böcker till biologin! Snart ska jag in till stan och träffa Smarre och GK och sedan Emma =) Det var verkligen inte igår! Det är nu väldigt, väldigt kallt och jag känner att det är dags att införskaffa ett par riktigt varma vantar. Kan ju be mormor att sticka ett par till mig. Det gör hon ju mer eller mindre varje år =D

Jag har faktiskt hittat böcker till biologin också! Jag ska göra ett arbete tillsammans med några andra om matspjälkning och min uppgift var om mikroorganismer. Jag kan ju inte säga att biblioteket vimlar av böcker om detta men jag har i alla fall hittat två stycken! Det känns bra, vi ska ju visa hur långt vi har kommit på måndag och eftersom jag inte gjort någonting alls än så får jag väl ägna söndagen till detta! Men hur svårt kan det vara?

Nej, nu måste jag börja röra på mig! Hörs sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0