Upper East -

Födelsedagsfika på Väjnes

Eftersom Saykoh fyller 19 år på söndag så drog vi idag ner på stan efter skolan och tog en fika på Väjnes (Waynes) för att förfesta lite. Vi skulle egentligen träffas nu i helgen men eftersom Smarre hade lördagen bokad och GK skulle till sin moster på söndagen så får det bli nästa helg istället! Men då kommer vi ju vara taggade till tusen.

Om drygt tre veckor fyller jag 18, då ska jag och Saykoh gå ut - sanna mina ord. Haha, men jag pallar inte ha någon stor fest. Jag är väl lite för lat. Men det ska bli kul att kussen från Norrland kommer hit, om det blir av alltså men det får vi hoppas! 
Men nu kom pappa med kaffe och kiwi! Byee =)

Kommentarer
Postat av: Saykhoh

Det fan klart att vi ska gå ut!! Tycker synd om Smarre och GK (omyndiga) hahah. Nejjj, nu låter jag taskig

2008-11-14 @ 22:52:59
Postat av: sarah

Hahaha, smarre och GK's tid kommer!!!

2008-11-15 @ 13:22:16
Postat av: sarah

Hahaha, smarre och GK's tid kommer!!!

2008-11-15 @ 13:22:55
Postat av: Busnissen

haha GK:P

2008-11-16 @ 00:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0