Upper East -

Hälsoveckan

Hälsoveckan går ganska bra, jag äter regelbundet, sover mycket, rör på mig och försöker fånga ljuset. Jag är dock lite osäker på hur nyttigt det är att dricka en halvliter lightcola, ett halvpaket extra tuggummi och massa Jona Gold-äpplen. Äpplena är väl bra men det andra är mer tveksamt. Men jag mår bra i alla fall =)

Det går också bra att plugga, känner att jag förstår mer nu vilket kan bero på att jag sover och äter ordentligt. Är fortfarande lite nervös inför matteprovet men imorgon är det extrainsatt frågestund efter skolan (tack Larsa) så då ska jag gå igenom allting jag känner att jag har lite svårt för. Just nu känns det dock som jag har koll, och det känns riktigt, riktigt bra! Kemin kommer dock aldrig kännas riktigt bra men alla formler finns tydligen i formelsamlingen så vi behöver bara sätta in siffrorna (vilket verkligen inte är en garanti för att det ska bli rätt) och det gör ju allting mycket lättare.

Innan jag går och pluggar matte vill jag bara ge en liten hyllning till extras nya tuggummin, de där långsmala med papper runt. Både raspberry och lemon/lime är sjukt goda!!! Nu ska jag plugga matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0