Upper East -

Handen på hjärtat...

Jag börjar få lite kemiångest. På onsdag är det prov och på grund av att kemikunskaperna inte riktigt infunnit sig en börjar en viss panik sprida sig. Jag känner redan nu att jag kommer faila så råhårt på onsdag. Jag får ju inte rätt på en enda uppgift på kapitel 15! Jag ska prata med läraren imorgon och hoppas att hon kan hjälpa mig även om det är tveksamt. Och förutom kemiprovet har jag ju svenskläxa till imorgon som jag misstänker att jag kommer få göra på bussen till skolan. Om jag ens hittar mitt häfte, det borde vara här hemma någonstans...

Bäst att jag går och försöker hitta det innan jag glömmer bort det. Jag ska be en bön för mitt kemiprov också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0