Upper East -

Filmkväll på känd ort, okänd adress, okända personer

Igår var det en filmkväll à la Halloween chez moi! Vi kollade först på idol och sedan på en skräckfilm. Skräckfilmen var mer äcklig än läskig och väldigt konstig. Men sedan var det  ju också Mickans film...
Efter filmen flyttade vi upp till mitt rum och pratade om allt och inget. Mickans mamma ringde och svamlade lite. Milt uttryckt så är Mickan och Mickans mamma lika!
 
Mickans mamma pratade om att hon bländade lastbilschaufförer, hittade älgar längs vägarna och att hon hade köpt knäckebröd, frukt och soyamjölk. Mickan skulle försöka förklara var i Knivsta vi var (dömt att misslyckas, tänkt en mickan som ska förklara för en annan mickan) och till slut kom hennes mamma fram till att; "Går det ut en efterlysning efter dig blir det ju en nitlott. Om de frågar "Vad befann sig din dotter under försvinnandet" kan jag bara svara "Jag vet inte. Hon var på känd ort men okänd adress med okända personer. Det enda jag vet är att de hade en aladinnask med bara likörkonfekt". 

Sedan lyssnade vi på spökhistorier (för både stora och små barn) och fick höra världens kortaste spökhistora (Buu!), historien om de vita ögonen samt historien om Mickan Grymtkorv. Nej. spöket hette Adolf Grymtkorv. Mickan Grymtkorv är Mickans nya namn på min mobil. BU-sigt.

Haha, jag vet inte riktigt vad jag pratar om. Har kännt mig bakis hela dagen, och jag vet inte varför, bara att Maria och Mickan har haft samma känsla. Jag och Mickan misstänker de franska chipsen, någon annan bra förklaring finns inte.

Nej, nu måste kah göra någonting vettigt. Typ sova. Eller nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0