Upper East -

Lördag =)

Igår, alltså lördag, var jag och Maiquila Tequila hos Busnissen! Det var väldigt trevligt även om jag först tog en timme fel på tiden jag och M skulle mötas och sedan hade vi dessutom glömt att kolla upp när bussen gick så vi fick vänta en halvtimme extra! Det är så typiskt, BARA för att vi inte kollade upp busstiderna ska de ändra på dem för att det är helg!

När vi väl kom fram åt vi middag och sedan drack vi glögg och åt årets första lussebullar (i alla fall för mig). Vi kollade i skolkatalogen, pratade och sedan spelade vi rappakalja. Vet ni vad en dödingsholme är? Jo, det är en påle som sticker upp ur vattnet vid en strand med ett lik spetsat på toppen. Och en dursk är en rysk svärmor medan en bipara är en kakadua som uppvisat bisexuella beteenden alternativt en bisexuell paranöt. Det är bara att välja!

I alla fall så var det väldigt trevligt men nu ska jag duscha för mitt hår är fett! (Vilket möjligen är dagens intressepil)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0