Upper East -

"the bad guy became the good guy" "yes, and the hot guy stayed the hot guy"

Efter tragedin med Very Good blev lördagen något bättre under kvällen. Crashade nämligen Saykhos hus tillsammans med Smarre och GK. Vi år skitgod mat, kollade på film och hela kvällen urartade i en hög. Jag tror att vi skrämde hennes brorsor när de kom hem, speciellt eftersom jag gjorde raaawr-ljud och försökte lära de andra liggandes i en av deras sängar. De var i och för sig inte i samma rum med likväl i rummet bredvid. Kanske hörde de mig, kanske inte. I alla fall kan annars våra ställningar i soffan skrämt dem lite...

I alla fall annars innebar kvällen choklad/chili-glass, tre filmer (natt på museet, Charlie and the chocolate factory och Death race), konstiga ställningar i soffan, skratt åt Sayeh's brorsor Axe-samling samt en massa roliga citat.
Natt på museet --> DÄR HAR JAG VARIT, DÄR HAR JAG VARIT!!! /Jag
Charlie and the chocolate factory --> men va fan Sarah vad tror du, den heter Charlie and the chocolate factory och så slutar det med att han inte ens får komma in. Hur länge sen var det du läste boken sa du? /Maria
Death race --> Så the bad guy became the good guy and the hot guy stayed the hot guy /Jag

Äsch, ni fattar bättre av att kolla på bilderna =p




MEN WHAT???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0