Upper East -

Tv-serier...

Satt och slötittade på Ugly Betty och tyckte att jag kände igen en skådespelare. Först kunde jag inte placera honom men till slut kom jag på vem det var; Colin i Sunset Beach!
Jag älskade Sunset Beach och jag minns dem alla med värme. Bell och Ben som var så kära fastän Ben aldrig kunde glömma Maria som drunknade men sedan kom tillbaka. Ben hade även en ond tvillingbror som dök upp lite då och då.  Vanessa var ihop med Michel som även Virginia var kär i och hon var lite galen och brukade ta alla chanser för att jävlas med Vanessa. Jag minns också Annie som var strulig och sen blev våldtagen av en polis. Ja, och så vidare...

Idag har jag återupptäckt Muse! Det var länge sedan jag lyssnade på det men jag gillar det fortfarande =) Time is running out och Starlight är ju älskade små favoriter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0