Upper East -

stress

Fyfan vad jag har mycket att göra! Och inte gör jag något av det heller. Jag ska skriva en biologirapport (som nästan är klar, ska bara sätta in lite krångliga ord), en biologiredovisning om bakterier i magen (men som är klar... typ), en kemilabbrapport (som är låååångt ifrån klar), jag har matteprov, engelskaprov och kemiprov. Ska dessutom läsa ut en bok på engelska (har dock gott om tid på mig) samt skriva ett PM om arbetsergonomi. Jippie!

Jag känner paniken nalkas, skönt att nästan vara klar med biologin i alla fall och jag känner att jag faktiskt har koll på både f(x) och jämviktskonstanter. Dock är det lite jobbigt att läsa the Jungle Book som helt skippat ord som "you" och ersatt med thou och ye och massa andra konstiga ord. Och jag kan ju inte säga att boken och filmen har sådär jättemycket gemensamt.

Nej, nu ska jag göra något vettigt. Plugga lite kemi kanske, det behövs ju om jag säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0