Upper East -

Dagen

Hade ju ingen skola idag. Eller, mina principer säger att jag helt enkelt inte åker in till skolan när vi bara har en lektion och det är jogging med Jonas i skogen. ALDRIG! NÄVER BÄVER! Så det så...

Iställer har jag sovit. Och typ sovit. Hela dagen. Gjorde i och för sig mysfrukost etc och det var ju alltid trevligt men jag tillbringade hela förmiddagen samt större delen av eftermiddagen åt att läsa min nya bok och kolla på Days of our lives. Vilket är så jävla värdelöst egentligen. Hur många avsnitt finns det egentligen? Och hur overkligt får det egentligen bli i en TV-serie? Någon måtta måste ändå råda!

Sedan kom Mikaela och hon räknade lite matte. Jag läste min bok och hjälpte henne när det behövdes. Drömmer mig tillbaka till B-matten. Allting var så okomplicerat! Åtminstone än så länge, men snart kommer konjugatregeln MOUHAHA!! Om man nu får lära sig sånt på JO? Ingen aning faktiskt, ska snoka i hennes bok och se om de slipper konjugatregeln och kvadreringsregeln. Men det tror jag väl ändå inte. Det MÅSTE väl ingå!

Ja, nu måste jag verkligen sova! Ska upp tidigt imorgon och ha etik och livsfrågor igen! Sen har vi matte och sen slutar jag för dagen. Då ska jag hem och packa för jag ska nämligen åka till sommarstugan i helgen och träffa Jonna etc. Har ju inte varit där på hela sommaren, och har inte träffat kusinerna sen jul! Usch, vi träffas alldeles för sällan, men nästa sommar ska vi resa tillsammans, eller hur!! Själva resmålet spelar ingen roll,. vi kan ha kul överallt!!!


Lite gammal bild, men ändå. Det är Jonna, Minna, Tove och Sarah (jag)
Mika, Emil och Pelle fick inte vara med. Inte heller Jocke och Jossan! Maybe next time =D


Nej, nu måste jag sova! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0