Upper East -

Duktiga Sarah!

Idag har jag varit sjukt duktig! Har verkligen ANSTRÄNGT mig i skolan! Har verkligen valt att prioritera också. Gjorde ju kemin idag så jag valde att börja med svenskan på kemi-sa. På kemilektionen gick vi bara igenom svaren så jag fortsatte med svenskan och gjorde klart den! Vår biologilärare hade inte gett oss någon uppgift till biologi-sa så då passade jag på att göra lite matte. På matten ansträngde jag mig verkligen och även på svenskan. Var lite trött på Etiken men gjorde mitt allra bästa!

Åkte direkt till körskolan - ganska tråkigt men inte så farligt som jag trodde att det skulle vara! När jag efter fyra timmar kom hem började jag genast på den romantiska novellen jag ska skriva till vecka 41. Lång tid dit men min novell ska vara riktigt bra! Glömde dock biologin hemma vilket är dåligt då jag har prov om en vecka! Men imorgon ska jag plugga biologi. Det är inte så svårt!

Längtar till på fredag då jag ska åka till stugan med Jonna, min kusin numero uno! Ja, alla andra är också numero uno =) Jag ska också träna imorgon har jag bestämt! Duktigt eller hur? Vad jag känner mig vuxen!

Men gud vad klockan är mycket! Nu måste jag sova så att jag inte blir übertrött imorgon! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0