Upper East -

Hemma igen!

Jaha, nu är man tillbaka till verkligenheten. Det har varit otroligt skönt att gå runt med mjukiskläder och helt utan smink en hel helg! Har inte hänt mig på jag vet inte hur länge! Har inte krattat några löv men väl krattat ordentligt med gräs! Bilder kommer.

En sak vet jag i alla fall: Jag ska sååå till Umeå snart! Har inte varit där sen i julas! Har inte träffat några av kusinerna sen förra julen!!! Det är sjukt, så ska det absolut inte vara! Så håll i hatten Umeå...

Nu ska jag gå och duscha! Skriver nog mer snart, vi har fått en ny dator så jag måste ju prova den lite också. Eller ny och ny, det är mormors gamla. Men jämfört med den jag hade innan är denna väldigt, väldigt ny!
 
Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0