Upper East -

Kreativitet och tålamod är tydligen mina andranamn

Idag har jag haft fullt upp med min blogg. Inte att skriva som ni kanske märkt, utan att designa. Är väldigt nöjd mer resultatet om jag ska vara helt ärlig! Just nu är den nog näst in till precis som jag vill ha den. Tycker att det är lite roligt med musik också! Hela proceduren har dock tagit mig runt 4 timmar. Nej, det kanske var att ta i, men 2-3 i alla fall. Och när jag precis blivit klar och nöjd kommer min söta storasyster och vill ha hjälp! Och självklart får hon det. Har precis börjat med hennes men är inte riktigt klar än. Kan spana in början på http://josten.blogg.se. Mitt tips till alla som också ska designa är tålamod och kreativitet. Det är i alla fall det jag försökt använda mig av!

Orkar inte berätta så mycket om dagen utan kör en kort sammanfattning istället:

Dagens...

...outfit: Jeans, vitt linne, brun kofta, svarta loafers, taizékors.
...godaste: Café Mocca med grädde och marsmallows på waynes
...roligaste: Helt klart kören!
...Ont i magen: oron för att jorden skulle gå under
..Triumf: Min blogg!
...Ursäkta vad sa du?: Radus kusins största hobby är att ta hand om sina fiskar. Och han var seriös.
...Pain: Kemin! Jag skiter totalt i vad jämlikskofficienten är för N2O4 + H2 --> <-- N2O4H2
...Intressepil: Om du nånsin behöver säga "vem tror du att du är" till en rumän så heter det: cine te crezi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0