Upper East -

Längd...

Jag är ungefär medelängd. 170 cm. Ändå känner jag mig alltid utanför. Saken är den att jag bara umgås med väldigt korta eller väldigt långa personer. I skolan till exempel, där är både Maria och Michaela långa och jag kan känna mig jättekort. Det syns inte minst på vår video där jag är ungefär ett huvud kortare än de andra. Eller åtminstone en decimeter! Å andra sidan så umgås jag mycket med Mikaela och Carro som båda är en decimeter kortare än jag. Med dem känner jag mig så lång. Typ som en jätte i pysslinglandet.

Jag är medel på det mesta, därför kan jag få alla känslor. Jag kan både känna mig både kort och lång. Både ful och snygg. Både bra och dålig. Både underlägsen och överlägsen. Men det kanske är bra att kunna vara både och. Är lagom bäst? Är jag lagom? Eller är det tvärt om, att jag är medel men ändå aldrig lagom. Klurigt det här.

Nu måste jag duscha! Vi hörs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0