Upper East -

Ny vecka!

Ny vecka, ny dag! Måndagen är här igen och det är dags att åter börja skolan. Sitter och väntar på att biologilektionen ska börja för jag kom till skolan lite tidigare än jag behövt. Skönt att vi har egna datorer för annars skulle det varit helt olidligt! Man kanske borde göra någon läxa, men jag tror inte att jag har någon jag måste göra. Man kan såklart alltid räkna matte, men nej. Inte nu.

Idag ser min planering ut såhär:
1. Skolan börjar 9.35
2. Lunch med Mikaela kl 11.35
3. Fika och matte med Maria
4. Etik och livsfrågor med Mikaela
5. Träna med Mikaela

Jag slutar 16.40 idag! Hur ska jag klara mig? Har i o f s en lång håltimme mellan svenskan som slutar 13.40 och Etiken som börjar 15.40. Den är som gjord för att dricka kaffe och få ny energi! Förra veckan satt jag och åt små dumlekolor för att hålla mig vaken! Men kaffe är väl bättre. Jag älskar kaffe!!!

Idag har jag på mig min nya rosa kjol! Det är en pennkjol som är totalt knallrosa och jättefin! Snyggt med vitt linne och grå kofta. Är dock väldigt missnöjd med mina skor, ska köpa ett par nya svarta ballerinas så fort som möjligt! De jag har nu är verkligen hemska!

Varför kan inte Michan eller Maria dyka upp? Börjar få lite tråkigt. Men jag börjar om drygt 10 minuter så det är inte så långt kvar! Nu måste jag hämta min böcker! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0