Upper East -

Nyköp

Igår var jag på stan med Mikaela och skulle kolla in en present till Carro som snart fyller 18. Vi hittade exakt vad vi ville men tänker köpa det senare. Vet ju inte om Carro får för sig att läsa bloggen så jag kan såklart inte skriva vad vi tänker köpa.

Vi var också inne på Gospelshopen, där finns så mycket fina saker. Jag verkligen älskar änglatavlorna. Men något sådant köpte vi inte! Jag fick syn på ett übersött smycke (tro, hopp och kärlek) som jag vill ha, men jag köpte inte det heller. Istället så köpte jag ett nyckelband! Nyckelband kanske inte är så high fashion men väldigt bra när man har stor väska. På mitt står det W.W.J.D. För er som inte vet vad det står för så är det What Would Jesus do? Jag tycker att det är rätt coolt även om det mest är på skoj.


Så ask youself. What would Jesus do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0