Upper East -

På topp

Sitter och lyssnar på förra lördagens mest spelade låt, alla kategorier! Det är On and on med Agnes och spelades ungefär en gång i minuten. Byter nu till Crazy Loop som är en blandning mellan Darin och Danny fast liiite coolare. Det är min och Marias nya favoritlåt. Ja, favoritlåt var väl och ta i, den låt vi helst lyssnar på och skrattar åt när vi har lunch i skolan. Bara se den... http://www.youtube.com/watch?v=8qTFqnDpuvE

Förövrigt har våran video snart 100 visningar!!! Det är ett stort ögonblick! 96 visningar i detta nu. Coolt, jag trodde att det skulle vara högst fem som skulle se den.

Nu har jag i alla fall packat iordning det mesta och städat. Kommer ha med mig två böcker (Flow och en fransk deckare), två skolböcker (svenska och biologi) samt diverse häften och papper. Ingen rast och ingen ro, men mest ska jag ju kratta löv och gå promenader och göra sådant man gör på landet om hösten. Egentligen tror jag hela grejen går ut på att vi ska städa huset etc. så jag kommer nog ha att göra. Men lite fritid ska man väl ändå ha =)

Nej, nu ska vi tydligen äta och sen ska vi nog åka! Är som sagt übertaggad!

Vi hörs på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0