Upper East -

Pepp!

Idag var jag på stan med Maria, Michaela och Sayeh efter skolan. Charlotte joinade oss en stund, men inte särskilt länge. Vi kollade på jackor och fikade på Storken. Där satt vi och förde många intressanta samtal med varierande samtalsämnen. Inga övriga kommentarer! Jag köpte thé som luktade jättegott. Det var rosa hjärtan i! Supermysigt nu på hösten. Köpte även SOLO att ha på resan upp. Det känns som om jag köper så mkt på sista tiden, men ändå har jag inte gjort av med särskilt mycket pengar! Märkligt.


Ooo, är fett taggad inför helgen! Måste packa nu. Packa och städa! Det ser ut som skit i mitt rum =) Ska bli skönt att få vara lite off en helg! Ska lämna allt smink hemma och fokusera på att kratta löv och gå promenader. Typ... Nej, vi hörs sedan. Kommer nog hinna skriva en stund innan vi åker ikväll!

Love Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0