Upper East -

Shopaholic and fikaholic?

Det här har varit en ganska bra dag! Vi hade ju svenska och för en gångs skull så gjorde vi verkligen något på lektionen! Inte för att det var särskilt intressant, men det var åtminstone bättre än att bråka om handuppräckning.

Efter skolan gick jag och Maria och Michaela ner på stan en stund. Det var mycket trevligt, först fyllde vi på energikällorna med en fika på Waynes. Har nu fikat 3 av fyra dagar och känner mig lite beroende =) Speciellt nu när jag hittat min nya kärlek: Caffe Mocha på Waynes. Alla som gillar choklad och kaffe bara måste smaka! Själva kaffet är så gott som det bara kan bli på caféer och sen brukar jag toppa med grädde och marsmallows! Halleluja i min mage!

 Värt varenda peng

Japp. Känner mig som en fikaholic, speciellt eftersom jag misstänker att det blir fika imorgon också! Ska shoppa lite med Mikaela. Ja, den andra Mikaela då. Det är viktigt att hålla isär Mikaela med Michaela/Mickan/Intressemickan. Det är alltså INTE samma person :)

Som sagt, börjar bli lite shopaholic också! Igår köpte jag i och för sig bara ett nyckelband men jag känner att jag har införskaffat ganska mycket nya saker på sista tiden. Spontanköpte till exempel både en kjol och en väska i lördags! Inga dyra grejer, men ändå. Idag köpte jag två vita linnen i olika modeller. Vita linnen kan man alltid köpa på H&M. Just när det gäller linnen så är det slit och släng som gäller för mig! Köpte också ett halsband från H&M och en ram från Gallerix. Känner att det är dags att börja rama in mina vykort från Taizé nu. Det blev hur som helst väldigt fint!


        
Vita linnen är alltid användbara                                Svart halsband med ros från H&M
Första bilden inramad!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fett nice ju! Ramen var snigggggg

2008-09-12 @ 08:36:42
Postat av: Jossan

Hallåååå trodde det var du och jag som skulle komma i form denna höst! Det där med grädde och marsmallows låter orättvist och högst onyttigt. Skärpning en annan tuggar seg-gröt istället. 1-0 till mig. Wehoooooyyiiiii :) Du vet väl att det är springtävling den 4 nov!!!!!

2008-09-15 @ 21:11:39
URL: http://josten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0