Upper East -

Usch

Usch, usch, usch. Har så mycket i skolan just nu! Men har ju två studiedagar och det lättar ju upp sinnet lite! Om inte mycket! Tyvärr har jag känningar av halsont. Inte bra alls! Men som sagt, då är det ju bra med lediga dagar!

Ska göra läxor på dagen i alla fall! Renskriva svar till frågor om Romantiken samt skriva en kärleksnovell. Undrar hur det kommer gå. Dessutom har vi ju biologiprov snart. Tror tyvärr att jag glömt boken i skolan, men what the fuck. Har lite anteckningar, ett repetitionshäfte samt Wikipedia hemma så det är lugnt! Kan göra lite matte också! Min dag kommer utan tvekan vara fullproppad med läxor!

Nu ska jag göra en kopp thé och dricka det och läsa på min nya bok. Har läst ut Flow nu, en intressant bok som dock blir lite svårläst. Mycket text och små bokstäver och helt utan bilder - då kan det bli tungt! Nu är det Att köpa lyckan - berättelsen om en shopaholic som jag börjat på! Intressant =)

Nej, nu ska jag gå! Vi hörs imorgon!

P.S Pratade f.ö. med fishboy idag så min teori om att rumänien sugits in i ett svart hål är nu struken! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0