Upper East -

Tillbaka till verkligheten

Nu har skolan börjat igen och det var fullt ös medvetslös som gällde från första början! Dagen började med att jag försov mig så hååårt, men lyckades ändå ta mig till skolan i tid. Osminkad och halvskabbig förvisso, men fullt påklädd och jag hann till och med äta frukost! På engelskan fick vi tillbaka två prov (vg på båda som vanligt) och på matten fick vi tillbaka nationella i matte C (VG igen, suprise suprise). Dagen flöt på,vocal coaching efter skolan med CM och MiBj. Det blev verkligen inte mycket pluggande för mig, jag har helt förträngt kemilabbrapporten som ska vara inlämnad imorgon och svenskläxan som ska vara klar på torsdag. Det löser sig.

Dagens bästa idé var dock min och Tollets planerade resa till Gotland i sommar (GK och KhoKho; ni får helt enkelt finna er i planerna) och taggen är på topp! Kanske är inte tältning vår starka sida (tänker på klassresan förra året) men hur jobbigt kan det vara? Vad gör man inte som fattig student? Tofta; here we come!

 ´Gotland we like =D

Kommentarer
Postat av: GK

du kan ta det lungt.. labbrapporten ska vara inne nästa onsdag.. om ja hörde rätt :)

2009-04-15 @ 20:01:00
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0