Upper East -

A night out...

Gårdagen var wiiiild!!! Det går liksom inte att beskriva, men jag har inte haft så roligt på väldigt länge! Det kanske strulade lite i början men det artade sig och blev 5 av 5 toasts på slutet. Lika trevligt var dock inte hemresan då både jag och Carro råkade somna och var 1.5 sekunder ifrån att åka förbi Knivsta. Som tur var lyckades jag vakna. Hejdå jobben säger jag annars.

Japp, för nu sitter jag på jobbet och det var ju ingen lång visit hemma heller. Hämtade lite bullar som jag bakat för att bevisa för mina jobbarkompisar att jag är huslig (och de blev väldigt förvånade och imponerade). Nu sitter jag bara och längtar efter att klockan ska bli ett.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0