Upper East -

Andra rapporten fran Dubrovnik - Kroatien

Okej, nu kommer rapport numero 2.
Jag har officiellt kirrat en branna bade pa framsidan och baksidan (i borjan var endast framsidan av benen bruna och baksidan lika mjolkvita som nar jag kom hit).
Pappas fodelsedag har aven firats nu med bilutflykt och finmiddag pa restaurang. Darefter hade jag lite kvalitetstid med mina syskon =) Det var valdigt trevligt, sa trevligt att vi glomde bort tiden sa att de bokstavligt talat fick kora bort oss fran restaurangen/baren vi satt pa.

Ikvall blir det bara chill i barracken som vi skulle sagt i vasteras men det blir val snarare chill pa terrassen. Eller i rummet, men jag har inte energi till att vara extremt social med varken familj eller kroater ikvall. Kanske imorgon.

Det ar valdigt sorgligt att veckan snart ar slut, bara fredag och lordag kvar, nu maste jag pressa dessa tva dagar sa jag kommer hem som den pepparkaka jag sag framfor mig. Sjalvklart har vi fixat sololja sa det kommer nog ga som smort =D

Jag kan redan nu ta tva exampel pa familjen osts engelskaskills.
Next time you sim /Pappa
It's extreamly hot outstairs. No, i mean outside! /Pinsamt nog jag sjalv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0