Upper East -

Forsta rapporten fran Dubrovnik - Kroatien

Plats: Internet bar, dubrovnik, kroatien
Status: Happy Happy

Jaha nu e det dags for forsta rapporten fran dubrovnik. Jag e inte helt inforstadd med hur dessa tangentbord fungerar men strunt samma. Det jag vill saga e att det ar grymt vader har och solbrannan e ett faktum!
Dubrovnik e den vackraste staden jag varit och Kroatien e ett av varldens vackraste lander.

Det vi gor e att njuta av solen pa dagarna och utforska staden pa kvallen. Igar var jag och Jossan ute pa aventyr och vi traffade ett par ytterst trevliga kanadensare som vi pratade med hela kvallen. Succen var ett faktum och det hela slutade med att vi fick ett glas vin och en liten tuting gratis. Sant gillar vi!

Imorgon e dagen D da min kare far fyller 50. Detta kommer att firas med att vi har hyrt en Cab till honom och mamma medan jag, Jossan och Jocke far aka efter i en liten Opel men det e ju stoppen pa vagen som raknas! Pappa vet for ovrigt ingenting om detta an och sa ska det forbli tills klockan 20 over 10 imorgon!

Oups jag tror att mina 20 minuter gatt nu. Jag ursaktar for detta ytterst icke-valskrivna inlagg men jag e som sagt inte riktigt van vid kroatiska tangentbord som har alla knappar pa helt fel stallen och saknar dessutom helt kommetecknet!

Puss och Kram, Vi hors senare =)

Kommentarer
Postat av: michan

man måste älska kroatien!

2009-08-30 @ 22:26:12
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0