Upper East -

100% taggad!!!

WUHU den här veckan kommer bli grym! Imorgon är det SACO-mässan och jag ska försöka ta reda på vad jag ska hitta på här i livet. Känns ju inte som Knivsta Byggmarknad eller Ica Väst kallar på mig. Efter Saco-mässan blir det hockey på hovet med Pappa, Carro och Carros morfar. Helt awesome!!! Det är faktiskt första gången jag är på en riktig hockeymatch tror jag (KIK P87's matcher räknas nog inte) så det ska bli väldigt kul. HEJA DJURGÅRDEN!!!

Något som inte är så grymt är att nationella provet i Matte D närmar sig med stormsteg och jag är nog inte så förberedd som jag hade hoppats. Är det värt att ta svinissprutan på måndagen om jag ska ha prov på tisdagen? Det känns inte så lockande att ha feber på nationella provet, det kommer nog vara vidrigt som det redan är! Men man slipper ju gärna svininfluensan också...

Men nu måste jag ju sova, annars kommer jag vara ett död gående på mässan imorgon. Puss och kraaaam ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0