Upper East -

19 år GAMMAL

Yes I'm 19 today. Kul jul. Jag har varit deppig och haft ångest hela morgonen. Men mina vänner + Hans muntrade upp mig så nu är jag glad igen. Jag kan i alla fall trösta mig med de presenter jag fått! Jag fick en klocka, en mobil och en blus av mamma och pappa, 3 nr av cosmo av systeryster, duntossor (YES!!!) av Anus och ett überfint halsband av Johanssonskan.

Jag kan också inbilla mig att jag faktiskt gått framåt lite i livet! Jag har ju faktiskt bokat teoriprov och uppkörning nu. Jag är dessutom klar för evigt med matte! Jag säger bara hurreyhurrey för mig. Jag stämde in i Hallelujakören men ändrade texten lite (iiiiingen matte, iiiiiingen matte, ingen matte, ingen matte, halleeeeluja! Iiiiiingen matte, ingen matte, ingen matte, ingen matte, halleluuuuja.)

Nej, nu ska jag sova. Och imorgon funderar jag på att köpa en kappa med matchande yllebasker och skinnhandskar. Gärna en rullator alternativt käpp också. Fick dessutom höra att jag hade rynkor. Tack för den, livet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0