Upper East -

Awesome!!! Taggad till 1000 =D

När jag kom hem från skolan idag och såg reklamen för "Jul med Ernst" blev jag helt seriöst sugen på att stanna hemma och chilla i soffan och kolla på hur Ernst lägger äpplen i zinkspannar och dekorerar vinterträdgården men nu har jag ändrat mig och är mer taggad än någonsin.

Så här är det, jag skulle ju dricka vatten ikväll men jag är inte helt säker på att det kommer hålla. Har istället planerat en skööön fylla där livet är skööönt men att man fortfarande kan styra sina handlingar på ett korrekt och anständigt sätt. Inga äventyr ikväll helt enkelt.

Sitter och lyssnar på NRJ vilket är awesome taggmusik! Mina favorítlåtar just nu är:
- I'm only gonna break your heart
- You and Me
- Tic Toc
- Bad Romance
- On the Beach

NU KOM BRORSAN HEM =D=D=D=D=D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inte fått ett födelsedagsinlägg! :O jag är djupt sårad

2009-12-20 @ 12:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0