Upper East -

Borka Borka Raz Borka

Idag har Sareanus jobbat som ett as hela dagen. Det har varit sjuuuuukt mycket folk hela dagen och det var inte min bästa jobbdag om jag säger så! Ett äldre par var så jävla jobbiga att jag höll på att skjuta mig själv. Jag kunde inte låta bli att mima "jag dör snart" till den kille som kom efter dem när de vägrade sluta tjata om de där JÄVLA aladinaskarna. Hur svårt kan det vara att förstå: köper du för 100 kr får du en för 30 kr, om du köper för 200 får du två för 30 kr/st. Sen är det nog. Det blir inga fler chokladaskar. HUr mycket choklad kan en människa trycka i sig egentligen. Annars var det ganska mycket trevligt folk =)

Det jobbigaste var att just under fredagsrushen så började uppkopplingen krångla så inga onlinekort (typ maestro) fungerade. Kul det var när det står 1000 pers i kön och man själv fått en kvarts rast på 4 timmar och håller på att kissa på sig! Då är det bara att andas djupt och fokusera på de snälla människorna som säger att man är duktig trots att ingenting fungerar =)

Imorgon ska jag jobba på KB och på söndag ska jag jobba på Ica igen. Jag kommer vara rik som ett litet troll i februari. Då jäklar är det vilda veckan hela månaden haha. Fast man ska inte överskatta sin ekonomi, det har jag nämligen gjort den här månaden. MINUS PÅ KONTOOOOOOOT!!! Inte riktigt kanske, men inte långt därifrån =P Jag har inte bett min mamma om pengar på typ 2 år (förutom 50 kr för ett kaffekort) och jag hatar att göra det. Att vara 19 år och be sin mamma om pengar känns bara... patetiskt. Speciellt när man har ett jobb. Men så kan det gå ibland =)

Nu ska jag sova, för imorgon blir det upp tidigt och städa och sen jobbelijobba och sen köreliköra lite och imorgon kväll är det ju luciakonsert i birgittakyrkan. BE THERE! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0