Upper East -

überveckan!!!

Den här veckan har faktiskt varit riktigt nice =) Igår var det SACO-mässan vilket var väldigt roligt och intressant och det känns som om jag tagit ungefär alla kataloger som finns! Jag har inte hunnit kolla i alla än men jag ska... Snart... Dessutom passade jag på att ta svinis-sprutan =D Skönt att ha det gjort, även om jag inte kände mig på topp imorse. Mer typ bakis och ont i armen och jääävligt trött!

Och just det, vi var ju på hockey, vilket var jäkligt kul! Senast jag var i en ishall var för väldigt, väldigt länge sedan men jag får typ flashbacks från när jag var liten när jag hör hockeyljud och ishalls-lukt. För det låter och luktar väldigt speciellt. Jag hängde ju rätt mycket i ishallarna när jag var liten och en viss J.Ö. spelade =)

Den här dagen har jag faktiskt varit helt duktig och effektiv och pluggat hos mormor för snart är det ju Matte D-prov. Jag har även hunnit ligga i x antal udda ställningar tillsammans med Bjurkis i hennes säng och kollat på Idol. Vi kan minsann aldrig bete oss x)

Om 8.5 timmar blir det jobb och sen plugga, städa, utgång. Det kommer också bli über men jag är även VÄLDIGT taggad på glöggparty på söndag! Det kommer bli awesome ;)

Men just i detta nu är det dags att tvätta bort smink och gå och tova lite :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0