Upper East -

Veckan som sådan

Den här veckan kommer bli antingen bli bra eller totalt värdelös! Imorgon är det teoriprov och det vore ju inte särskilt kul att kugga det. På onsdag är det nämligen uppkörning och det skulle ju inte bli särskilt skoj att kugga det heller. På fredag blir det utgång vilket bevisligen kan sluta hur som helst. På lördag blir det julkonsert som antingen kommer bli awesome eller fiasko. Efter julkonserten blir det klassfest, men det tror jag blir kul. Hoppas jag. Jag ska ta det luuuugnt! Fast det har man ju sagt förut...

I alla fall så äger jag just nu exakt 7 kronor. Jag känner att jag kommer behöva leka tiggare. Vilket kanske inte kommer funka eftersom mor och far redan är lite pissed på mig pga en cykel och en kamera som är på vift. Samt att jag ibland kan vara ganska usel på att höra av mig. Men det blir till att gå ner på knä, ta fram hundvalpsögonen, vifta på ögonfransarna och kanske gråta lite. Vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0