Upper East -

VIT JUL!!!

Det kommer bli en vit jul i år och det är ju helt awesome. Jag tror att det snöade liiiite förra året på julafton men det här är ju helt galet snöigt =D Och jag älskar det.

Idag har det sista julstöket klarats av. Jag har köpt de sista julklapparna, slagit in dem, bakat lussisar med Mikak och under hela dagen har min far stått och slavat i köket och gjort allt ifrån janssons till silltårta. Det är nice att ha en pappa som lagar awesome mat =P Och han har även snott en gran, vilket man kan säga vad man vill om. Jag tycker i och för sig att om man ska ut i skogen och hugga sin egen gran kan man kolla upp så att den inte har skolios men det struntade min pappa i =P

Imorgon blir det i alla fall lugn morgon med grötfrukost med heeeeela famiiiljen, sedan bär det av till mormor med en stympad släkt eftersom norrlänningarna inte vill åka hit! Jag är faktiskt lite besviken! Anyway, det kommer nog bli roligt ändå och på kvällen blir det midnattsmässa med Mikaela och andra. På juldagen blir det eventuellt utflykt, julmiddag hos mormor och sedan utgång. Annandagen får vigas åt lite arbete och sen drar jag upp till det vackra norrland och firar mellandagarna ute på landet i hälsingland. Det kommer bli en awesome jul.


Jag har märkt att jag säger awesome hela tiden, jag måste sluta med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0