Upper East -

Innebandy

Jag ska vara helt ärlig: Jag avskyr skolidrott. Bara tanken på att släpa kläder 2 mil till skolan fram och tillbaka för en timmes dansbandskull i veckan gör mig arg! Jag tycker att det är fruktansvärt ovärt och jag tränar mycket hellre hemma! Men nu har någon bestämt att en timme i veckan ska ungdomarna rastas så det är bara att packa ihop träningskläder och skor varje torsdag och pliktskyldigt ha idrott med Jonas.

Idag var dock idrotten ganska rolig, vi spelade innebandy. Vi var fyra i varje lag och det var tre lag. . Resten av klassen spelade volleyboll men jag kände faktiskt för innebandy idag...  Jag och Khobert var de enda tjejerna och hamnade dessutom i samma lag vilket visade sig vara mindre lyckat. Men något lag måste ju vara sämst, eller hur? I alla fall så hade jag väldigt kul, jag viftade helhjärtat med klubban, såg bollen rulla förbi rakt in i mål, fick sedan in en snygg passning till motståndarlaget samtidigt som jag skrattade som Alex kompis under tiden. Tollet var "domare" och jag tror att hon nog hade ungefär lika roligt som jag. Fast jag hade nog lite roligare ändå. Tyvärr såg inte Jonas mina skills med innebandyklubban för han var upptagen med att prata betyg. Fast det kanske var bäst så...

Oh, nu ringer det! Over and out.


Kommentarer
Postat av: The Toll

Vadå 'domare'? :P Jag va ju asbra XD dock fick jag inga mutor... :(

2009-02-12 @ 19:53:50
Postat av: Michan

haha :P jag ska nog inte jobba som dommare XD inte bra!!!!! slutar med att jag vill att det ena laget ska vinnaXD

haha nee de var fan synd att vi inte fick mutior.. vi hade ju lungt gått med på de XD hahahah

2009-02-15 @ 14:13:24
Postat av: Sarah

Jonas visste inte vad han gav sig in på när han tillät er leka domare

2009-02-15 @ 19:09:50
URL: http://superchouette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0